Friday, December 11, 2009

Älsk

"If you have something that you don't want anyone to know, maybe you shouldn't be doing it in the first place."

Det där var Googles VD Eric Schmidt som berättade vad han tycker om ditt och mitt privatliv.

Jag blir så trött på världen.

Nä, här är några saker jag ska försöka tänka på istället:

* 19 av 20 svenskar är smarta nog att INTE rösta på Sverigedemokraterna
* Australien
* Just när jag är skitsugen på att se Kristina från Duvemåla, ser jag att den ska sättas upp snart igen! (Visserligen i Finland, men ändå, och "snart" är tydligen 2012)
* Att sitta och jäsa i soffan efter att ha käkat en pizza och titta på På spåret (även om det saknas en mysfarbror att leda det)
* Socialliberalism
* Doften av nyinköpt elektronik, ÅÅÅ den ljuva doften av färskt flamskyddsmedel och frigolit
* Riktigt bra och hög musik
* Jag är inte fattig åtminstone
* Det är bara runt 5 månader kvar tills det är sommar

No comments: