Sunday, March 4, 2007

Vårkänslor.

Vårkänslor är samma sak som vinterkänslor och sommarkänslor och höstkänslor, dvs, "jag är fattig". Jag säljer...

- PSTwo (slimmat PlayStation 2), handkontroll (kanske 2 st), kablar, kartong, kanske minneskort, kanske DVD-fjärrkontroll. Kvitto på maskin+minneskort. Allt svart och Sony original utom fjärrkontrollen som är silver och Joytech. Nyss inlämnad och återfådd på garantin (ligger på elgiganten och väntar på mig). Fortfarande några månader kvar på garantin (köpt förra våren).

- Trådlöst WLAN-adapter för USB: Netgear WG111v2. 802.11b/g, dvs 54 mbps. Nypris 195:- på Webhallen, nyss inköpt, knappt använd. Säljes eftersom det inte verkar funka med Philips-routern där jag bor.

- 2st 10mbps ISA-nätverkskort, 6st PC Card-modem (14.4 och 28.8), ett glappt Voodoo3-kort och ett Athlon XP-moderkort med krångliga PCI-platser skriver jag med här helt utan anledning.

No comments: