Thursday, March 15, 2007

Sveriges sämsta blogg?

...det kan vara denna:
http://philipaden.blogspot.com/

Desto mer jag läser, desto mer hatar jag henne och tycker att hon verkar vara en TRÅKIG, DÅLIG människa, antagligen med Paris Hilton-hund. Men det kanske bara är jag? Hon kanske bara har nån humor inte jag förstår?


Förresten, det är ju ett jävla snack om att alla bloggar å grejer. Folk som bloggade för några år sen får va med i tv och kallas för "veteranbloggare", bla bla. Va fan, jag har för fan bloggat på sen typ 2001, bara det att aldrig särskilt många läst dem =/


Och förresten, det var NÖRDAR som skaffade datorer först, skaffade internet först, var först att ladda ner musik och tv-serier på Internet, var först med MP3-spelare, var först med att blogga, etc. Nu gör alla det. NÖRDAR VAR FÖRST. Var är min välförtjänta samhällsstatus???

Orättvisa skitvärld... =(


=)

2 comments:

Anonymous said...

Måste bara säga.. hon är en han! Han heter faktiskt Philip, Jan! :P

Jan said...

oups =)