Wednesday, May 6, 2009

Var ska jag börja?

Jag måste...

...köpa tavlor
...köpa mattor
...köpa snyggare gardiner
...köpa kläder
...köpa skor
...köpa nya glasögon
...köpa jacka
...träna mycket mer
...laga ambitiösare mat, oftare
...skaffa ett liv
...köpa fler växter
...sälja skit i "lagret" (köket)
...köpa köksmöbler
...köpa en vattenkokare
...köpa en strykbräda
...få upp tv:n och högtalarna på väggen
...hämta ut examen
...köpa ett skåp eller nåt till vardagsrummet
...skaffa schäslong till nya soffan
...dumpa den gamla soffan (nån som vill ha en asbekväm men väldigt sliten 2-sitssoffa?)
...köpa soffkuddar
...skaffa en ny lägenhet
...bestämma när jag ska ta semester
...köpa en spegel
...organisera mina viktiga papper
...rengöra ugnen
...köpa halkskydd till badkaret innan jag halkar och slår ihjäl mig
...investera lite i aktier kanske
...köpa insynsskydd
...bygga upp ett sparkapital
...betala tillbaka allt jag är skyldig syrran
...betala tillbaka allt jag är skyldig CSN
...köpa mer belysning
...köpa lustiga svenska artefakter och skicka till utländska vänner
...köpa lite möbler att ställa på "balkongen"
...köpa soffbord
...leta rätt på en tandläkare och börja kolla tänderna ibland
...köpa en cykel

Var ska jag börja?

(och att lära mig spela nåt intstrument ordentligt, franska och att teckna bättre kan jag väl bara glömma)

No comments: