Friday, February 6, 2009

Nu vs då

Jag har nyss bläddrat runt lite på måfå bland mina blogginlägg på [censur] som jag skrev mellan 2003-2006.

Hur fan tänkte jag? Fan vad skit jag skrev. Helt sanslöst.

Nåja, egentligen är det helt sjukt hur mycket som kan förändras på 3 år. En del till det bättre...

Nåja.

Just nu:
- Efter ganska exakt ett år av usla dator- och tv-högtalare är äntligen en ordentlig ljudanläggning på väg.
- Tyvärr så köpte jag ju en dubbelt så dyr än vad jag tänkt, så hela kläder och saker till väggarna får vänta en månad till...
- Hurra för Californication. Väntar på den tredje säsongen med höga förväntningar...
- 35 punkter kvar på exjobbet
- Mitt största projekt hittills är på gång på jobbet
- Melodifestivalen har just börjat. Jag förutspår 95% skit och att man hunnit tröttna på skiten låååångt innan det är dags för finalen. Fem veckor är alldeles för länge... =/

No comments: