Friday, April 27, 2007

Ännu en dag

Ännu en dag...

Försov mig (eller inte, jag vaknade jättepigg och i tid men hade ingen motivation att gå upp ur sängen) och gick på lektion.

Efter 2 ½ timme av "Är ni med? Är ni med? Jättelätt! Är ni med?" och ett gäng halvtimmeslånga raster bar det hemåt.

Köpte en Dumle-glass för 21:-.

Kom hem.

Diskade inte.

Ringde British Airways. Fick ett "inte officiellt" nummer som jag skulle ringa (helst utan att säga vem som gett det till mig), men jag orkade inte ringa det eftersom...

Att vänta i telefonkö gjorde mig hungrig så jag lagade lite mat, och diskade inte.

Pysslade lite, fyllde bland annat på O'boy-plåtburken med en ny sån refill-o'boy-påse, som jag förstås lyckades öppna för våldsamt så det blev o'boy-pulver över hela spisen.

Syrran på besök, såg på "Inför melodifestivalen", brinnande husvagnar och fick hjälp med deklareration. Lite som frågesport, massor av roliga frågor måste man svara på, om man har "näringsverksamhet". "Generellt ersättningsavdrag för skattepliktigt överskott", osv.

Diskade inte.



Och, emellanåt, gjorde jag fullständigt ointressanta saker.

No comments: