Tuesday, April 10, 2007

Bättre än inget

Jag har en egen lägenhet!

Den är inte stor, jag har inga gardiner (eller det har jag, men de är så fula att efter att jag hängt upp dem bara för att se hur de såg ut så tog jag ner den igen eftersom de såg helt bedrövliga ut), jag har inga lampor i taket, jag har inte fått upp något på väggarna, min 2.0-förstärkare är 30 år gammal och varenda knapp på den glappar, mina högtalare är lika gamla och der låter jättedåligt i förhållande till hur stor plats de tar och hur mycket de väger - och så är de ju väldigt fula också förstås, jag har ingenting på väggarna än heller så det ekar lite i rummet vilket gör att allt låter ännu värre, på min tv kan man inte titta på tv om man inte tittar genom en video, mitt dusch-draperi är för långt, jag har ingen duschskrapa och ingen slaskskrapa, rummet är fyllt av högar (eller till och med drivor) av smutstvätt, min golvlampa är JÄTTENÄRA att gå sönder, jag borde verkligen verkligen dammsuga golvet, jag har inte fått ditt soffa eller soffbord än och jag har inte en aning om än hur jag ska få plats med dem än, rummet är fyllt av tomma lådor och påsar som jag inte burit iväg till förrådet än, jag har inte internet än, mina två växter ser ut att vara redo att gå i pension... och så vidare.

MEN:
Det är bättre än inget!

No comments: