Friday, June 4, 2010

Bloggar jag läser: elli.nu

Elli är en intressant människa. Inte bara har hon ett liv, hon lyckas OCKSÅ kombinera det med att läsa xkcd och spela tv-spel. Orättvist är vad det är.

www.elli.nu

För övrigt så kommer jag aldrig glömma att hon anmälde hon mig till tv-serien Supernördarna, kanal 5:s FCZ-ripoff med sloganen "En för alla, alla för en". Hon "skrev" anmälningsbrevet genom att saxa utvalda bitar från olika inlägg ur min "blogg". Produktionsbolaget tyckte att jag kanske var en av den de söker och försökte få mig att komma in på en intervju. Jag tackade nej.

3 comments:

elli said...

Hahahahaha! JUST det! Har du kvar det där brevet någonstans förresten? Mina datorer och externa hårddiskar har ju kraschat i omgångar sedan dess liksom.
Du skriver ju så förbannat roligt så att det var ju dömt att lyckas liksom. Synd att du inte åkte på intervjun. ;) Men å andra sidan hade inte jag gjort det heller om det varit tvärtom. Jag är ju livrädd för i princip allt.
Tack för snälla ord. :)

Jan said...

Det var så lite så :)

Naturligtvis har jag kvar brevet. Publicerade det nästan här men det var bara lite väl pinsamt! :)

elli said...

Det är ju nästan så att JAG vill publicerat. Hittade det bland gamla lunar-inlägg. =)
Men jag låter bli om du inte vill'et.=)