Sunday, May 4, 2008

It's Getting Better



I've got to admit it's getting better, a little better all the time

Väldigt sant. Inte tillräckligt fort dock.

Låten påminner mig i alla fall lite om när jag satt och pluggade inför nåt prov på gymnasiet. Då visste jag inte att det var Beatles, utan skaffade den enda versionen jag visste fanns, nämligen den som var 1:30 lång och spelades i Philips reklamfilmer. Sen spelade jag den, om och om igen, en hel helg.

Stört, men ändå trevligt, på något märkligt sätt. Provet gick bra i alla fall. Kanske borde prova nåt liknande så jag får nåt gjort på exjobbet. Nu har jag i och för sig suttit hela kvällen och tittat på nedräkningar och antecknat resultaten. Lagom kul.


Hmm... Kanske borde prova "Faster, Harder, Scooter" istället?

(annars hade jag kunnat skriva om sol-abstinens, melbourne eller min tomma lägenhet)

No comments: