Thursday, April 3, 2008

Mönnnndål

...där bor jag nu.


Dåligt:
Att hela lägenheten är jättegammal och jätteskabbig
Möglet i frysen
Att alla persienner är trasiga
Att man har hela 3 tvättider att välja mellan på lördagar
Den snorhöga hyran
Alla saker jag inte har

Bra:
Den där översta våningen de byggde till förra året verkar riktigt fin
Lägenheten är tre ggr så stor som min lägenhet i Karlstad
Man kan källsortera
Toknära till bussen, jättenära jobbet



Förrutom det är det inte så jättemycket alls som går bra just nu...

1 comment:

Anonymous said...

Jag önskar att jag hade åtminstone en tvättid att välja på men första lediga kommer inte förrän om två veckor. Jag hatar att alla andra i mitt hus är så förutseende och ordentligt planerande. Nu facear jag en kväll av strumptvätt i badkaret. Men å den ljusa sidan. Jag har ett badkar!=)