Monday, April 21, 2008

En bra helg

Det känns bra. Vet inte riktigt varför, men...

...det är kanske för att det varit SOL! Flip-flop på (jo, det var kallt men det var det fan värt)

...det är kanske för att jag börjar se ljuset i tunneln, en tunnel bestående av att exjobba, deklarera, städa, en hel massa andra saker och generellt ingen fritid alls. Ska göra sista testerna på exjobbet i morgon innan det bara är skrivande kvar, och bokföringen och deklareringen är färdig - INTE bara att skicka ett SMS om man "bedriver näringsverksamhet". Tydligen ligger mina största intäckter på "Försäljning och legoarbete".

...det är kanske för att jag tittat på väldigt många avsnitt av Friends

...det är kanske för att jag (hundra år efter alla andra som vanligt) sett "Die Hard 4.0", som i och för sig var lite väl töntig ibland men som hade tillräckligt med action för att det inte skulle göra något.

...det är antagligen inte för att kassören på Hemköp ville jag skulle betala 1:50, med kort, för kassen jag glömde ta

...det är kanske på grund av "frånvaron av social interaktion", så jag glömt bort hur extra socialt inkompetent jag blivit på sistone

...det är kanske på grund av WikiHow.com, där man bland annat kan läsa om hur man har störst chans att överleva fall från hög höjd. Ett tips är att ha fallskärm, tydligen.


Bäst att njuta av sommaren innan det snöar igen eller nåt:

2 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Computador, I hope you enjoy. The address is http://computador-brasil.blogspot.com. A hug.

D.Skoog said...

jag blev nästan lite sugen på att ta å plocka fram mitt hopprep :P