Monday, January 29, 2007

Lägesrapport

Jag fryser mest hela tiden. Jag börjar i skolan alldeles för tidigt och går och lägger mig alldeles för sent och somnar med ångest för att jag inte gick och la mig några timmar tidigare som jag borde. Jag äter inte alls rätt och jag bor precis mitt i ingenstans med tre kanaler, modem och där man måste ta bilen när man ska handla, och det dröjer flera år innan jag har en egen lägenhet igen. Jag läser en helt fruktansvärd kurs som bara blir värre och värre ju mer man får reda på om den. Jag är ungefär jättenära att bli klart med mitt lilla projekt som kommer ge mig massor av pengar, men jag är så kass på att ta tag i saker och ting att jag gör allt annat istället (men inte andra saker jag borde göra, som t ex skolarbete).

Dessutom var jag precis hur nära som helst att trilla utanför huvudentren (citat från främling bakom): "det där kunde ha gått illa", och sen snubblade jag nästan en gång till i trappan innanför entren. Jag tänker skylla det på 5 timmars sömn två dar i rad...

1 comment:

osovega said...

nu låter tid liv precis som innan du var till austalien..