Friday, September 10, 2010

Bra och dåligt

Bra: 80-tals-musik, att vara frisk, Lost, Spotify, micropopcorn, att mina busskort kostar mindre än hälften så mycket nu mot i Mölndal, att min lägenhet åtminstone inte är fuktskadad (i lägenheten ovanför ska en vägg byggas om, golvet läggas om, the whole shebang), That 70s show, bra valdebatter, Californication, Lite sällskap, How I Met Your Mother, por-remsor, sovjetiska manskörer, låtar med cowbell

Dåligt: Att vara tokförkyld, att halstabletter kan ha en laxerande effekt vid överdriven konsumtion, att ha lite ångest för att man kanske inte hunnit med så mycket som man räknat med att göra på jobbet, att Maria Mena inte sjunger om mig, Kungarna i Tylösand, Samsungs telefoner, att mina fönster fortfarande är gardin- och persiennlösa, att min bostad är ett fuskbygge och apsvår att möblera, att bara ha tre kanaler, att mina saker går sönder snabbare än jag hinner köpa nya, Lars Ohly, 4%-spärren

No comments: