Monday, November 30, 2009

Perfekt

Mitt perfekta liv:

Jag och mina 70 kg muskler vaknar upp i min fina, rena, hela bostad, och är pigg och utvilad. Solen skiner in genom fönstren. Efter en stor och nyttig frukost och annat morgonbestyr beger jag mig till jobbet. Där levererar jag inte bara stordåd i 8 timmar utan är också extremt social och är gruppens stora glädjespridare. Efter jobbet ägnar jag mig åt en både intellektuellt och fysiskt stimulerande hobby i en timme eller två, vad nu det kan vara. Sedan åker jag hem, lagar och äter ett gott mål mat. Sedan går jag ut och sätter mig i den 24-gradiga värmen (oavsett årstid) med ett glas whiskey i en vilstol på verandan, och njuter av hur solen går ned vid horisonten över havet (tänk "Two and a half men"). När solen har gått ner går jag in och spelar tv-spel ett tag, innan jag går och lägger mig och får 9 timmar sömn inför nästa dag.

Hur min fotomodellflickvän passar in helt perfekt har jag inte lyckats lura ut än, får fundera vidare på det.


Steg 1 för att uppnå den här perfekta tillvaron är att inte vara förkyld.

No comments: