Thursday, September 4, 2008

State of Jan

Jans kalender den närmsta tiden:

Fr 5: Sista dagen innan semestern. Kräftskiva med jobbet utanför Alingsås.
Lö 6: Sover
Sö 7: Sover
Må 8: Packar och står i. Syster kommer ner på kvällen
Ti 9: Flyger Göteborg-Stockholm-New York.
On 10: Är turist som fan i NY
To 11: Är turist som fan i NY
Fr 12: Är turist som fan i NY
Lö 13: Är turist som fan i NY
Sö 14: Är turist som fan i NY
Må 15: Är turist som fan i NY
Ti 16: Är turist som fan i NY
On 17: Är turist som fan i NY
To 18: Är turist som fan i NY
Fr 19: Är turist som fan i NY
Lö 20: Flyger till Kansas City, Missouri, är med Will och Gloria på Wills föräldrars gård
Sö 21: Åker till Springfield, Missouri, där Will och Gloria bor
Må 22: Springfield
Ti 23: Springfield
On 24: Springfield, flyger till Newark på kvällen
To 25: Spenderar en natt och en halv dag på en flygplats... eller nån annanstans, det märks
Fr 26: Landar i Göteborg.
Lö 27: Sover
Sö 28: Sover
Må 30: Börjar jobba igen... och gör klart exjobbet =)


Bra:
+ Inte ens reseprogram kan få till en så varierad resa
+ Exakt just nu är kl 16:16 i New York, och det är 30C varmt i Central Park
+ Den där smygande känslan att om 4 dagar befinner jag mig nån HELT annanstans än nu
+ Ett PS3 kostar 4000 i sverige, 2600 i usa
+ Att HITTA resor på Kayak.com

Dåligt:
- Förjävliga dollar till å stiga precis lagom i tid. Fy fan.
- Kunde varit några dagar längre i NY... men man har ju en budget å hålla
- Att BOKA resor på United.com
- Att va så trött som jag är nu

1 comment:

Anonymous said...

Ha det så underbart i USA och jag är otroligt otroligt avundsjuk så njut åt mig också :)