Thursday, August 28, 2008

Helt plötsligt trillar Joel-bitarna på plats

Sasha Baron-Cohen (Borat, Ali G) har en bror, Simon, som ser ut så här:



...och är professor nånstans. Han har utvecklat detta test:

The Autism Quotent

Titta vilken kanonpoäng jag fick.



Suck.

Jaja, man ska inte ta webbtester på allvarligt - ett test på Facebook gav mig just detta omdöme:




...fast det ändrar ju inte att hela Wikipedias artikel om Aspergers är som en checklista över saker jag har (pyttelite) gemensamt med min bror (som HAR Aspergers). Förresten, sa jag att det är genetiskt och är vanligt bland syskon?

Nu ska jag gå och ägna mig åt nån repetetiv, osocial aktivitet bara för det. Det är ju sånt vi autister är bäst på...

1 comment:

Anonymous said...

det var ett dåligt test...jag fick 26... hmmm...