Sunday, August 12, 2007

Det är mycket som händer den här sommaren...

Johan och Kicki gifter sig, och de kommer leva lycklig i alla sina dagar.

Gloria och Will blir ihop. Till sist. (Det var lite skräll att det inte hände redan i Australien, men nu, ett halvår och en roadtrip i USA senare...)

David flyttar från Karlskoga till Gotland (via Edsvalla). Klart uppköp... =)

Emilia åker till Island en termin.

och så lyckades jag nästan glömma Jonny och Tiarnee, som just förlovat säg.

...

Men i Jans liv är allt precis som det alltid varit... =/ Eller nä, nu tog jag i lite kanske. Trots allt har jag ju tre (3) nya vänner på Facebook, och haft flera lyckliga förälskelser (tills jag vaknade och insåg att jag drömde), och så har jag ju mindre pengar än nånsin och så har min syster dumpat sin pojkvän, och så har ju min extremt desperata fattigmansinredning fått människor på gatan att tro att jag inrett hela mitt rum med post-it-lappar...

Nåja, andras lycka är bra mycket bättre än ingen lycka! =)

1 comment:

Anonymous said...

yyesss!!! i have made it into your blog!! - quite a high price though that i have to pay for that honour;-)

cheers,

ulli