Thursday, February 15, 2007

Datorer gillar nog inte mig idag.

Word...
Jan: implementationen
Word: (inga förslag)

Jan: tidskritiska
Word: tidskriftiska

Jan: felhantering
Word: (inga förslag)

Och alltså, man kan ju tycka att Word ÅTMINSTONE skulle kunna förstå att om man skriver ett substantiv med inledande versal mitt i en mening, så skulle det ju faktiskt kunna va så att det är ett JÄVLA NAMN.

MSN Messenger...
"All systems are stable and running." -- Nä men varför i helvete går det inte logga in då?

Hmm, kau.se, har mina kurser tillgodoräknats än?
"Internal Server Error", jaha, tack så jävla mycket då



Fick ett videoband på posten i går. "Contiki East Coast 06". Känns lite konstigt nästan, var tvungen att lägga det i högen tillsammans med de andra sakerna som bevisar att jag varit i australien... Och en vacker dag ska jag titta på det också.

No comments: