Saturday, February 17, 2007

Att göra skolarbete

4 veckor kvar: Det är ju lungt det här... jag börjar med det sen. (Gör inte ett dugg)

3 veckor kvar: Det är ju lungt det här... jag börjar med det sen. (Gör inte ett dugg)

2 veckor kvar: Det är ju lungt det här... jag börjar med det sen. (Gör inte ett dugg)

1 vecka kvar: FAN, det ska ju va klart om en vecka! Att man ALDRIG kan börja i tid, jävla skit! (Skriver 4 sidor av 5)

6 dagar kvar: Nästan klar ju, det är ju lugnt det här. Jag gör klart det sen. (Gör inte ett dugg)

5 dagar kvar: Nästan klar ju, det är ju lugnt det här. Jag gör klart det sen. (Gör inte ett dugg)

4 dagar kvar: Nästan klar ju, det är ju lugnt det här. Jag gör klart det sen. (Gör inte ett dugg)

3 dagar kvar: Nästan klar ju, det är ju lugnt det här. Jag gör klart det sen. (Gör inte ett dugg)

2 dagar kvar: Nästan klar ju, det är ju lugnt det här. Jag gör klart det sen. (Gör inte ett dugg)

...det är en dag kvar nu. Jag gör klart det ikväll...

1 comment:

Anonymous said...

hahaha.. känner absolut inte igen mig