Monday, October 19, 2009

Det finns hopp... eller inte.

Mycket bra text. Mycket vilseledande titel.




...lite senare...


En liten påminnelse: 2006 så tyckte 162 463 svenskar att Jimmy Åkesson verkade vara en lämplig människa att låta sitta i riksdagen.

Jag får ta och bredda mitt tidigare uttalande: Om Mona Sahlin blir statsminister eller om Sverigedemokraterna får riksdagsstolar så flyttar jag från det här jävla skitlandet.


...lite senare...


Tips till allmänheten:

Läs INTE KOMMENTARERNA till Sverigedemokraternas reklamfilmer på Youtube. Ett litet axplock:

alexforspeed: "vi får inte låta mellanöstern domminera världen! vi måste hitta på nåt sätt att utrota dom helt!"

JacobAnckarström: "Skåne är inte Sverige. Skåne är en cancer böld på Svenska samhällskroppen."

ottothersthol: "Blir det inte minst 5 % åt SverigeDemokraterna i Rikstagsvalet 2010 flyr jag till USA!"
MichaelIncognito: "Ja då blir du också en invandrare. Dubbelmoral?"
ottothersthol: "Jo, men USA är fortfarande ett västland och jag tror jag är ganska säker på att jag kommer att kunna leva i den västerländska kulturen. Det första jag gör i USA är att antingen Signa för det militära, eller så har jag skaffat nåt jobb, som att köra traktor eller liknande."


Vad är detta för människor och hur kan de vara så många?