Sunday, November 23, 2008

State of Jan

Alfabetiskt,

Bra:
- Amerikanska pannkakor
- Castlevania: Symhpony of the Night
- Chokladpudding
- Ferris Bueller's Day Off
- Flight of the Conchords
- Friends
- Lång julledighet
- Mythbusters
- Pengar
- Snygga och smärta med Erik och Mackan
- The Office (original-serien förstås)
- Triple-M

Dåligt:
- Att det är måndag i morgon
- Att inte fått tummen ur och göra sista tre timmarna på exjobbet på flera månader
- Att jag inte lyckats köpa ett nytt vardagsrum än
- Att jag är i sverige just nu
- Att komma på att jag är sugen på både chokladpudding och amerikanska pannkakor efter att affären stängt
- Drömmar
- Gent-systemet
- Min brödrost
- Mitt sparkapital
- Resursslöseriet i världen
- Sanningens ögonblick
- Sveriges kyla och uppvärmningen i jans lägenhet
- Teknikprylar som strular

No comments: