Sunday, June 8, 2008

Jan och åldern

Hört under promenad: Jag dejtade lammkött en gång... Hon var född 80
Jan: Hon är fyra år äldre än mig

Hört på möte: Kommer ni ihåg när Herreys vann melodifestivalen?
Jan: Jag föddes det året

Hört i landskapet: Alltså dom här 80-talisterna... Dom vill ju inte jobba
Jan: Nu tycker jag du är lite hård


Fy fan vad yngst jag är... Hmm... Jag ska försöka vända det till något positivt genom att mentalt skylla allt dåligt på min ålder... =)


Appropå nåt annat, det här är tydligen vad folk på Facebook tycker om mig:

STRENGTHS:
best father (potential)
most enviable
hardest worker

WEAKNESSES:
most outgoing
most powerful

....huh?

3 comments:

D.Skoog said...

Alla vet ju att det är en svaghet att vara mäktig

Kat. said...

hehehe

Anonymous said...

Nu fick du mig allt att känna mig bra gammal!

/En av gammeltackorna på jobbet som förövrigt diggade Herreys back in the days...