Thursday, October 18, 2007

Och så vidare...

Så länge höll det alltså med "dagens bra"... Tog slut på bra saker, så fort! (Det gjorde det faktiskt inte, men kom bara på en massa nördiga och tragiska saker).

Jaja.

Saker som hänt är:

"Genombrott" på exjobbet. Eller egentligen inte, vi ligger tok-efter tidsplanen, börjar kännas svårt å få det klart till Januari, men vi får se vad det blir. Jag har förstås absolut inte börjat söka jobb än, det började bli dags för det för rätt länge sen. Och de där labbarna som tar några timmar att göra, har jag förstås inte gjort än.

Ett IQ-test sa att jag hade 119 i IQ och var smartare än många, och det kändes ju bra, men dummare än Alex Schulman. Attans. Sen gjorde jag ett EQ-test som sa att jag hade katastrofdåliga 72 i EQ. "Då var det bekräftat", liksom.

Det o-nördigaste jag gjort på länge var att spela tv-spel och "dricka öl" hos Mogren, och det var ju trevligt, men Koriander var väl inget fantastiskt tillskott till Karlstads uteliv. Jag hatar sverige.

Trevlig helg!

1 comment:

Anonymous said...

Sa när ska du äntligen flytta till Wien? ;-)

X